streda 1. júla 2015

#OOTD vysvedčenie

Ahojte!

Mám tu pre vás ďalší článok v ktorom vám ukážem môj #OOTD (vysvedčenie)... PS: Kto by náhodou nevedel čo je #OOTD= outfit of the day. Tak poďme na to... :)

Na sebe mám šaty z H&M ktoré su veľmi pohodlné a čo je perfektné tak majú "Áčkovú" sukňu <3. (Ospravedňujem sa že je to taká rozmazaná fotka :D)



Šaty vyzerajú takto:



A topánky čo som mala na sebe vyzerajú takto:


Sú z HUMANICU a sú veľmi pohodlné ale keď v nich ste dlho (a v mojom prípade musíte utekať :DDD) tak už trošku tlačia...
  
Svoj posledný školský deň som strávila s touto perfektnou crazyy osôbkou Ninou, neviem ako by som to bez nej zvládla nafotiť... (heh). Ak máte čas tak si rozhodne pozrite jej blog :)

http://londongirl01.blogspot.sk/?m=1


To by bolo asi všetko a uvidíme sa nabudúce... BYE!! :*

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára