sobota 6. júna 2015

#DAISYTAG


Ahojte!

Dnešný článok bude #DaisyTAG v ktorom sa dozviete pár vecí o mne. Takže...:)

1) Máš rada sushi?
    Áno, zbožňujem sushi.

2) Aká je tvoja farba očí?
    Ja mám hnedé oči ale veľmi sa mi páči keď má niekto modré oči.

3) Aký je tvoj obľúbený kvet?
    Daisy, of course :D.

4) Aké máš koníčky?
    Mám rada tancovanie, fotenie, blogovanie a natáčanie.

5) Líčiš sa každý deň?
   Ja sa nelíčim, aspoň si myslím že nieje potrebné v mojom veku.

6) Koľko máš rokov?
   Mám 14.

7) Máš rada módu?
   Ánooo, zbožnujem módu a nakupovanie :D

8) Aká je tvoja obľúbená farba?
   Neviem, asi tyrkysová a fialová


9) Bývaš v dome alebo v byte?
   V dome

10) Najobľúbenejšie ovocie?
    Jahody

11) Najobľúbenejšia zelenina?
   Paradajky

12) Je melón ovocie alebo zelenina?
     To je dobrá otázka 😂 urprímne neviem, ale myslím že zelenina.

13) Najobľúbenejšia kniha?
    Na vine sú hviezdy <3 odporúčam prečítať

14) Akej farby máš izbu?
   Ja mám v izbe 3 farby:modrú, žltú a marhuľkovo oranžovú

15) Chodíš cez leto do tábora?
   Áno, do Šugova a idem aj tohto roku. Je to vlastne hlavne o jazdení na koňoch a je tam nenormálna stranda. Už tam idem 8-krát a mám to tam veľmi rada <3 keby to niekoho zaujalo tak tuto je link: www.rancsugov.sk

16) Máš súrodencov?
  Mám dve sestry Anetu a Ivanu

17) Keby existoval stroj času, do ktorého storočia by si sa preniesla?
   Keby že to existovalo, tak na 100% do 60.-70. rokov <3

18) Na aké sociálne siete chodíš?
   Na Snapchat (ak si ma chcete pridať tak moje meno je: soooni_135), Instagram (_sonaborg_) a na Facebook. Ešte mam aj Ask.fm ale tam nechodím tak často ale ak si ma chcete pridať tak mám svoje meno na Instagrame. :)

19) Aké značky oblečenia máš najradšej?
   H&M, ZARA, GATE, Orsay a Tally Weill

20) Čaj VS. káva?
    Čaj


To by bolo na dnes všetko dúfam že sa vám to páčilo. :) BYE! :*

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára