sobota 6. júna 2015

DIY stojan na perá

Ahojte!
Dnes vám ukážem ako si vyrobiť stojan na perá. Ja osobne mám vééľmi veľa pier, ceruziek, farbičiek... Takže sa mi to veľmi zíde. Dúfam že to pomôže aj vám :) tu je návod:

ČO NÁM BUDE TREBA?
farebné papier
plechovku od malýh Pringles
pravítko
fixku
ceruzku
lepidlo
nožnice



POSTUP: 
1) Odmeráne si výšku plechovky a dĺžku nanesieme na farebný papier ktorý sme si vybrali. Ako môžete vidieť tak ja som si vybrala fialový.


2) Potiahneme čiaru po celej dĺžke listu (na výšku) a odstrihne to.


3) Na odstihnutú časť papiera nakreslíme vzory alebo tam môžte napísať nejaký text pre niekoho komu to chcete darovať ako darček. Ja som si vybrala vzory ktoré môžete vidieť na obrázku. :)


4) Ako posledný krok to nalepíme na plechovku od Pringles a malo by to vyzerať asi nejak takto :) 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára